Magie (Sehr) is een valse satanische praktijk die al sinds de oudheid bestaat, bijvoorbeeld in de tijd van Mozes (vrede zij met hem) of zelfs eerder. Het nam de vorm aan van een reguliere handel onder de mensen tijdens het bewind van Salomo (vrede zij met hem) en de slechte mensen van de samenleving. Deze kwade handelingen werden uitgevoerd om mensen kwaad te doen.
Om het teniet te doen, Allah de Almachtige stuurde zijn twee engelen, Harut en Marut, in menselijke vorm als een test om de mensen te vertellen dat deze magie een ander ding is, vals weten, terwijl profetische wetenschappen en leerstellingen gebaseerd zijn op goddelijke openbaring, die puur goedheid en genade is. Neem daarom, behalve de profetische wetenschappen en leerstellingen, niet de weg van ongeloof door magie te nemen, dat een vals iets is. Toch gingen mensen door met deze valse praktijk en gebruikten ze het om elkaar schade toe te brengen.
Ruqya-behandeling in Kerala
DE REALITEIT VAN MAGIE IN DE QUR’AN
De beschrijving van magie staat gedetailleerd in de verzen van Surah Al-Baqarah [vers# 102] in de Heilige Koran:
“Zij volgden in plaats daarvan de magie die door de duivels werd gepromoot tijdens het bewind van Salomo. Salomo ongelovigde nooit, integendeel, de duivels ongelovigden. Zij onderwezen de mensen magie, samen met wat aan de twee engelen, Hârût en
Mârût, was geopenbaard in Babylon. De twee engelen leerden nooit iemand zonder te zeggen: ‘Wij zijn slechts een beproeving voor jou, dus verlaat het geloof niet.’ Toch leerden mensen magie die een kloof veroorzaakte, zelfs tussen man en vrouw; hoewel hun magie niemand kon schaden behalve met de Wil van Allah. Ze leerden wat hen schaadde en hen niet baatte, hoewel ze al wisten dat wie zich in magie mengt, geen aandeel zou hebben in het Hiernamaals. Ellendig was inderdaad de prijs waartegen ze hun zielen verkochten, als ze het maar wisten!”
Zelfs vandaag in deze Ummah zijn er kwade en opstandige mensen van het type duivels in onze samenleving, onder hen zijn tovenaars (magiërs) die inferieur zijn aan andere boosdoeners, afgunstig en kwaadzoekende mensen in de samenleving. Samen creëren deze subversieve en satanische wetenschappen conflicten tussen onschuldige, onwetende en onschuldige mensen via hekserij en vooral tussen man en vrouw en andere leden van de familie.
Ruqya-behandeling in Bangalore
AUTHENTIEKE METHODEN VAN RUQYA SHARIYAH
Ruqyah Shariah verwijst naar de Sharia-behandeling. Door het te doen in de staat van ziekte, pijn, letsel en kwade effecten, wordt genezing verleend door de wil van Allah de Almachtige. De volgende methoden worden gebruikt om Ruqyah Shariah uit te voeren:
UIT DE SOERA’S VAN DE KORAN:
Reciteer Surah Al-Nas en Surah Al-Falaq, blaas in je handen en wrijf ze over je lichaam.
Overgeleverd door Aisha: Tijdens de fatale ziekte van de Profeet gebruikte hij om de Mu’auwidhat (Surat An-Nas en Surat Al-Falaq) te reciteren en dan zijn adem over zijn lichaam te blazen. Toen zijn ziekte verergerde, gebruikte ik die twee Soera’s te reciteren, over hem te blazen en hem zijn lichaam te laten wrijven voor zijn
zegeningen.” (Mamar vroeg aan Az-Zuhri: Hoe blies de Profeet (ﷺ)? Az-Zuhri zei: Hij blies op zijn handen en haalde ze vervolgens over zijn gezicht. (Ref: Sahih al-Bukhari 5735)
BEHANDELING VAN DE PLAATS VAN PIJN OF LETSEL:
Het is beter om Ruqya Shari’a toe te passen voor het boze oog, jaloezie, steken en puisten. Om Ruqyah Shari’a toe te passen op de plek van pijn of letsel, meng je gemalen zand of klei met je speeksel en breng je het aan op het getroffen gebied.
‘A’isha meldde dat wanneer een persoon ziek werd met een ziekte, of hij had een kwaal of hij had een verwonding, plaatste de Boodschapper van Allah (ﷺ) zijn wijsvinger op de grond en hief hem op door de naam van Allah te reciteren. (En zei): Het stof van onze grond met het speeksel van een van ons zou dienen als een middel waardoor onze ziekte met de goedkeuring van Allah zou worden genezen. Deze overlevering is overgeleverd onder de autoriteit van Ibn Abu Shaiba en Zubair met een lichte variatie van bewoording. (Ref: Sahih Muslim 2194)
PLAATS DE RECHTERHAND OP HET PIJNLIJKE GEBIED EN RECITEER DE VOLGENDE DUA:
Uthman b. Abu al-‘As Al-Thaqafi meldde dat hij bij Allah’s Boodschapper (ﷺ) klaagde over pijn die hij in zijn lichaam voelde op het moment dat hij moslim werd. Hierop zei Allah’s Boodschapper (ﷺ): Plaats je hand op de plek waar je pijn voelt in je lichaam en zeg Bismillah (in de naam van Allah) drie keer en zeven keer A’udhu billahi wa qudratihi min sharri ma ajidu wa uhadhiru (Ik zoek toevlucht bij Allah en met Zijn Kracht tegen het kwaad dat ik vind en vrees). أَعُوذُ بِاللَّهِ وَقُدْرَتِهِ مِنْ شَرِّ مَا أَجِدُ وَأُحَاذِرُ (Ref: Sahih Muslim 2202)
RUQYAH UIT SURAH AL-FATIHA:
Reciteer Surah al-Fatihah als ruqyah, verzamel je speeksel en spuug dan op de plek voor genezing.
Overgeleverd door Abu Sa`id Al-Khudri: Enkele metgezellen van de Profeet (ﷺ)
kwamen een stam tegen onder de Arabische stammen, en die stam ontving hen niet gastvrij. Terwijl ze in die toestand waren, werd het stamhoofd gebeten door een slang (of gestoken door een schorpioen). Ze zeiden (tegen de metgezellen van de Profeet (ﷺ)), “Heb je medicijnen bij je of iemand die met Ruqya kan behandelen?” De metgezellen van de Profeet (ﷺ) zeiden: “Jullie weigeren ons te ontvangen, dus we zullen (jullie leider) niet behandelen, tenzij jullie ervoor betalen.” Dus stemden ze ermee in om hen een kudde schapen te betalen. Een van hen (de metgezellen van de Profeet) begon Surat-al-Fatiha te reciteren, zijn speeksel te verzamelen en het (op de slangenbeet) te spugen. De patiënt genas en zijn mensen boden de schapen aan, maar ze zeiden: “We nemen het niet tenzij we de Profeet vragen (of het wettig is).” Toen ze hem vroegen, glimlachte hij en zei: “Hoe weet je dat Surat-al-Fatiha een Ruqya is? Neem het (de kudde schapen) en wijs een deel aan voor mij.” (Ref: Sahih al-Bukhari 5736)
RUQYAH DOOR TOT ALLAH TE BIDDEN:
We kunnen ook Ruqyah uitvoeren door simpelweg tot Allah te bidden.
Abu Sa’eed vertelde dat Jibril naar de Profeet kwam en zei: “O Muhammad! Heb je last?” Hij zei: “Ja.” Hij zei: “In de Naam van Allah, reciteer ik een smeekbede (Ruqyah) over jou, tegen het kwaad van iedere persoon en het boze oog. In de Naam van Allah reciteer ik een smeekbede (Ruqyah) over jou, moge Allah jou genezen.” (Ref: Jami` at-Tirmidhi 972)
RUQYAH MET WATER:
We kunnen ook verzen uit de Koran reciteren, blazen op water, het drinken en ermee baden.
Het werd overgeleverd dat Umm Jundub zei: “Ik zag de Boodschapper van Allah (ﷺ) de ‘Aqabah Pilaar stenigen vanuit de bodem van de vallei op de Dag van het Offer, toen ging hij weg. Een vrouw uit Khath’am volgde hem, en met haar was haar zoon die was getroffen, hij kon niet spreken. Ze zei: ‘O Boodschapper van Allah! Dit is mijn zoon, en hij is alles wat ik
nog over heb van mijn familie. Hij is getroffen en kan niet spreken.’ De Boodschapper van Allah (ﷺ) zei: ‘Breng me wat water.’ Het werd gebracht, en hij waste zijn handen en spoelde zijn mond uit. Toen gaf hij het haar en zei: ‘Geef hem wat te drinken en giet er wat over hem heen, en zoek genezing bij Allah voor hem.'” Ze (Umm Jundub) zei: “Ik ontmoette die vrouw en zei: ‘Waarom geef je me er niet wat van?’ Ze zei: ‘Het is alleen voor de zieke.’ Ik ontmoette die vrouw een jaar later en vroeg haar naar de jongen. Ze zei: ‘Hij herstelde en werd (zeer) intelligent, niet zoals de rest van de mensen.'” (Ref: Sunan Ibn Majah 3532)
CONCLUSIE:
Onthoud dat Allah de Almachtige geen ziekte heeft geschapen waarvoor Hij geen genezing heeft geopenbaard. Wanneer een man, vrouw of kind zulke angst en problemen heeft of zo’n ziekte die niet wordt genezen door de bekende behandelingsmethode, of als een persoon rusteloos is en zijn zaken verspreid zijn, dan zijn er drie gevaarlijke oorzaken, namelijk tovenarij, het boze oog en de zaak van de Jinn. Voor deze zaken is het Sharia-remedium smeekbeden en dhikr afgeleid van het Boek en de Soennah voor Ruqyah Shariah.
Tags: zwarte magie behandeling in Bangalore, zwarte magie behandeling in Kerala, ruqya behandeling in Bangalore, ruqya behandeling in Kerala, shir behandeling in Kerala